Четвер, 20 січня 2022p.
Оксфорд Медікал варикоз

Ліки без реклами? Так!

Автор: Iнна Маєр Субота (18.08.2012p.) 3800 2

  У наш час засобами масової інформації здійснюється на громадян безконтрольний психологічний тиск, нав’язаний рекламою лікарських засобів, які начебто повинні допомагати при лікуванні від усіх захворювань, у тому числі і тяжких.    

 Реклама викликає у людей впевненість, що лікарі їм не потрібні. Навіщо витрачати час на їх відвідування? Люди й самі тепер знають, які ліки їм приймати та як себе лікувати. Тому і займаються самолікуванням, яке нерідко призводить до невідворотньої шкоди здоров’ю, а в окремих випадках може коштувати людям життя...  Виробники лікарських засобів, замість того щоб доводити, конкуруючи між собою, якість та ефективність своєї продукції перед фахівцями — лікарями, фармацевтами, свідомо завдають рекламою фізичної, матеріальної та моральної шкоди нашим громадянам. 

   З метою захисту життя та здоров’я нації пропонується обмежити поширення реклами лікарських засобів серед громадян.    У  Верховній Раді України зареєстровано проект закону «Про внесення зміни до статті 21 Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами лікарських засобів), реєстраційний № 8065.

  Прийняття запропонованого проекту сприятиме тому, що громадяни будуть звертатися за порадами щодо лікування не до рекламного ролика, а до кваліфікованого лікаря, який до того ж за протиправні дії щодо пацієнта несе юридичну відповідальність. 
  Крім прийняття цього законопроекту, необхідно комплексно підходити до підняття в цілому стандартів медичного обслуговування населення, щоб людина, яка звернулася за медичною допомогою, була впевнена, що їй таку допомогу обов’язково нададуть.

Опубліковано в розділі:
Проставте свій рейтинг цього запису блогу

Коментарі


Оцінити коментар! +11 Проти
А я проти, стільки рекламодавців пропало :-?
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Оцінити коментар! +14 Iнна Маєр
Часто реклама є недостовірною. Традиційно не говориться про побічні дії препаратів і чи взагалі підійде хворому конкретний лікарський засіб. Людина подивиться рекламний ролик і часом вважає, що препарат так і повинен допомагати. Слід зазначити, що побачивши рекламу, людина часто не звертає уваги на дозування, правила і часи прийому цього препарату. А в таких випадках ефект іноді буває зворотній від очікуваного. Тому обов’язково потрібно звертатися до лікаря, який призначить правильне лікування і підбере дози при цьому для лікування.
Відповісти | Відповісти цитуючи | Цитата

Додати коментар

Забороняється розміщення коментарів, що містять: відверте рекламування, зокрема рекламування інших вебресурсів. Грубі, нецензурні вирази й образи в будь-якій формі. Безглузду інформацію, що не має сенсу (флуд). Такі коментарі видаляються без попередження.

Захисний код
Оновити

Загрузка...

Реєстрація

*
*
*
*
*

* Поле обов'язково для заповнення